dataa

dataa
dataa
4 Takip Ettiklerim
4 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (4)
brsbrsbrs istanbulboyacisi emrekoca1 mypage

Avuç içi apış arası kokanlarla muhatabız ya daha ne diyim

Arada sorarım kendime hangi devirdesin diyede ben sizin verdiğiniz sabit cevapları vermem pek bu...

Devamı

İnsan var insan var...

He birde şöyle insan modeli var Ben suçsuzumdur suratında hep bir masumuyet hep bir iyi...

Devamı

Dolmuşta taşamamış +18 :)

Elini sürekli çenesinde tutuyordu belli oda ne yapacağını bilmiyordu Bi sapık gibi gözleri ayırmıyordum üzerinden çok...

Devamı

O sordu; ben cevapladım..

Ee utanılcak birşey yoktu bu bendim yani Geçenlerde zaten kendimi olanlarla olduğu gibi kabul etmeyi...

Devamı

Özel hayatmış pehh

Yılın ilk iç ferahlatan olayını anlatıcam şimdi size .. Saat akşam üzeri 8 civarlarındaydı sanırım...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !